Dienstag, 22. Dezember 2009

Im Aus-gefragt





Daniel studiert Physik. Als ich frage was ihn daran am meisten interessiert sagt er "Alles eigentlich" und auf die Frage was er gerne mal werden möchte...ja, das hab ich wirklich gefragt... sagt er, daß er als Physiker "eigentlich überall" arbeiten kann. Konkreter wird er leider nicht, und während ich scheinbar nicht den richtigen Punkt bei ihm getroffen habe, stehen schon 2 Freundinnen auf Begrüßung wartend da. Und wie der Wiener es ganz treffend sagt...ich schleich mich...
Daniel studies physics. When I ask him , what his biggest interest in physics is he answers "kind of everything". And my question what he would like to work as...yes, I truly asked this... he answers with: " As a physician I can work at almost any place." He wouldn't tell me more concrete details, and as I obviously didn't hit the point with him, 2 friends come along, waiting to say hello, and I decide to toddle off...

Kommentare:

  1. Wow, he is so handsom!
    Thank you for the lovely comments on my blog dear, all the photographs from 'winter inspiration' are from lookbook and the girl second is Sara I :)
    I cant find the link though sorry.

    Have a good day!!

    AntwortenLöschen
  2. wow, he looks like Rubber-Man! extended from the half!!

    AntwortenLöschen